Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nellyfromghetto | użytkownik

imię i nazwiskonly adresMiami zarejestrowany08.06.2008 @14:31:11 ostatnio na stronie05.09.2010 @21:52:06

zazdrość Was niszczy.

wiesz, czekam na rozmowę, która ma wszystko wyjaśnić.
wątpliwości i pytania o zapaści mojej pasji.
z miasta, którego esencją jest agresja.
to już nie są te emocje, które były wczoraj.
szukam zdrowia, ale nawet ta lecznica jest c h o r a.

wieczorami chodzę na wódkę, a w weekendy na dziwki. w nocy lubię jeździć samochodem bo czuje się wolna, a w dzień muszę studiować. po kątach wciągam koks, żeby mózg mi lepiej pracował jak się uczę. w szufladzie trzymam gloka, żeby w razie czego strzelić sobie szybko w łeb. nie raz upalam się ziołem i wtedy mówię o rzeczach o których Ty byś nigdy nie był w stanie pomyśleć.

więcej nic nie napiszę, bo jeszcze za dużo się dowiecie.

bessssssskitu.


http://pl.youtube.com/watch?v=A92qgDSFsGE&feature=related <3 no obejrzyj i wysłuchaj. do końca.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmyspace.com/girlfrompl
digarty13 komentarze260 posty na forum1

komputer / sprzęt
zatagowany laptop, cycki i tyłek, CS4 beta :D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~projekty    30.06.2008 @22:53:02
a powoli do przodu
_______
Peace.
~projekty    17.06.2008 @23:23:41
<3
_______
Peace.
~projekty    17.06.2008 @12:24:31
tak, AF1 bejbi
_______
Peace.
~84Lukash    16.06.2008 @23:19:28
nic nie bój ja pisze niewidzialnym atramentem takze nikt sie nie zorientuje ze sobie rozmawiamy
_______
A tam gdzie przechodziłem, jedna po drugiej gasły latarnie
~84Lukash    16.06.2008 @23:15:52
aaaaaaaaaaaa wcale sie nie wyrzekłem
dodaj prace jakas a nie gadaj głupoty ........ :P
_______
A tam gdzie przechodziłem, jedna po drugiej gasły latarnie
~milak    15.06.2008 @15:51:45
Ty ten opis w profilu masz na poważnie, czy to żart?
_______
knife party
~projekty    15.06.2008 @15:08:42
a no, witam pania :d
_______
Peace.
~nellyfromghetto    15.06.2008 @11:20:35
złe piwa pijasz, synu, złe.
Bóg Ci tego nie wybaczy.
_______
palę i piję. nie klnę. 100% kobieta.
~84Lukash    15.06.2008 @02:20:06
widzielismy hmmmmm gdzie
_______
A tam gdzie przechodziłem, jedna po drugiej gasły latarnie
~84Lukash    15.06.2008 @01:24:15
POZDRO600
poopserwuje sobie moze dodasz cos fajnego hehe
nie no luzik podobaja mi sie twoje pomysły
_______
A tam gdzie przechodziłem, jedna po drugiej gasły latarnie
~florek41    14.06.2008 @23:36:19
Szczerze to ja chyba tego filmu całego nie widział. Jakoś nie mam wielkiego przekonania do polskich filmów, może jest kilka fajnych produkcji jak np. 'Sztuczki', ale nie przepadam

~florek41    14.06.2008 @23:08:07
dzień idioty lepiej brzmi, ale tytuł to tytuł, a tv rzadko widzę
~florek41    14.06.2008 @22:45:32
a mówili, a ja nie wierzyłem, że z oczu wszystkiego się dowiedzieć można
~florek41    14.06.2008 @22:39:00
kuurde, skąd wiedziałaś, żem władca pokemonów jest ? xD
!Xysztof    14.06.2008 @21:56:20
Dziękuję bardzo i pozdrawiam
~magda0568    14.06.2008 @21:21:40
o kurcze
_______
zapraszam
~magda0568    14.06.2008 @21:14:52
jakie kłamstwa?
_______
zapraszam
~magda0568    14.06.2008 @21:12:57
hehe nie no mówie poważnie....myślałam o Tobie masz śliczne oczy
_______
zapraszam
~magda0568    14.06.2008 @21:11:27
czyli Ciebie bo ja dzisiaj mysle inaczej a robie co innego
_______
zapraszam
~magda0568    14.06.2008 @21:10:56
jej sorry ale mi się już wszystko dzisiaj myli bo mnie strasznie głowa boli i wogole chodziło mi o ta z prawej
_______
zapraszam
~magda0568    14.06.2008 @20:39:59
heh....co do ostatniego Twojego zdjęcia to wiesz kurcze....powinnam to mówić? Nie oceniam bo sama wiesz pewnie czemu (patrz na innych komentarze) ale powiem jedno...śliczan jesteś (jeśli to Ty na zdjęciu z lewej)
_______
zapraszam
~nellyfromghetto    14.06.2008 @20:28:43
niektórych to pogięło z emotikonami.
_______
palę i piję. nie klnę. 100% kobieta.
~takeo    14.06.2008 @20:16:06
bhuheh no jak juz pisałem wali samochodem a nie np hymm polanką kwiatuszkami bhuheh nie no padne przeciez ciebie
~Freitek    14.06.2008 @19:57:22
nie, nie przerabiane :D
ale na tym zdj nie widze nic interesującego poza 2 fajnymi dziewczynami.
nic artystycznego że tak to nazwę. zdjęcie raczej na bloga czy naszą-klasę.
jak to mówią: trochę obycia w świecie i na świecie

po prostu słabe techniczne.

pozdrawiam. i nie gniewaj się na mnie bo ja w ogólnie to taki zły i niedobry nie jestem (chyba:P) :D
_______
zbieram emoty w profilu. dorzuć się
~lelevel    14.06.2008 @19:55:30
nvmd;] jednak nie da sie dogadać . zbyt krótki kąt patrzenia ;]
_______
>>Mam Zasady Nigdy Tego Nie Kryję..To Zasady Według Których Żyję <<
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt